On behalf of our Client leading investment projects in the renewable energy industry, we are looking for a candidate for the role of:

Office Assistant – Gdańsk

The purpose of the role is to take care of the office administrative tasks.

Tasks:
• handling the document flow,
• handling the incoming and outgoing mailing, phone calls
• collaboration with service provides and clients,
• administrative support and reception desk,
• handling data bases,
• organization of meetings,
• other work necessary for the proper functioning of the office.
Necessary competences:
• experience in a similar role,
• experience with electronic document flow systems nice to have,
• English language skills at min. B2 level,
• creativity, motivation and proactive attitude,
• excellent communication skills, good organization of work, independence, availability, reliability, responsibility.
Our client offers: responsible and interesting work in a friendly work environment and in cooperation with an experienced team, the opportunity to gain valuable professional experience, attractive salary
If you are interested in the position, please send your application by May 15th, 2021 to the following address: hr@hrconcept.com.pl.
In your applications, please include the following clause:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę HR Concept dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.