Dla naszego klienta, renomowanej firmy działającej w województwie podkarpackim, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. zarządzania projektami
Do obowiązków kandydata będzie należało:
- Wdrażanie nowych produktów do produkcji seryjnej
- Usprawnianie bieżących rozwiązań technicznych w celu poprawy wydajności procesu produkcji
- Tworzenie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych projektów
- Odpowiedzialność za harmonogram prowadzonych projektów
- Współpraca w zakresie prowadzonych projektów z zespołem projektowym
- Współpraca z klientem w ramach prowadzonych projektów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane Mechanika i Budowa Maszyn
- 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami
- Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
- Znajomość dokumentacji APQP/PFMEA/PPAP
- Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego na poziomie B2/C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Nasz Klient oferuje:
- stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę
- pracę w stale rozwijającej się organizacji
- duże możliwości rozwoju zawodowego
- przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym środowisku
Jeśli ten projekt jest interesujący i posiadasz odpowiednie doświadczenie przekażemy więcej informacji w bezpośredniej rozmowie. Kontakt mailowy do zgłoszenia aplikacji i umówienia rozmowy: hr@hrconcept.com.pl.